26.5.13

Mini mini elma kurdu..


Bu panoyu malzemecide görünce çok beğendim. Minik bir karatahta yapmaya karar verdim. Küçük (çapı yaklaşık 30 cm) ama farklı amaçlarla kullanabiliriz.

Çocuklar arabayla bir yerlere giderken oyalanabilirler yada birbirimize sevimli notlar bırakabiliriz mesela...

Elmayı Creall marka kara tahta boyasıyla 4 kat çapraz olarak boyadım. Sap, yaprak ve mini kurtçuk su bazlı folk art ile boyandı. Biraz kuru eskitme var yaprakta... Kurtçuk da acemi bir el boyaması denemesi.
Bizim Sefa bayıldı... Eda hanımda hemen sipariş verdi....

Kara tahta boyasının kapatıcılığı çok yüksek. Kullanımı kolay ve zevkli bir malzeme... Farklı renklerde de var.. Ben buradan almıştım...

Şimdi de sıvı tebeşir kalemi almalıyım. Çocukların yazarkeen elllerinde tebeşir tozları kalması sanırım pek sağlıklı değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...