7.11.13

Lego temalı doğum günü kurabiyeleri

 
9 Kasım küçük Sefa'mın doğum günü... 6 yaşını dolduracak Allah kısmet ederse...

Legoyu ne kadar sevdiğini anlatamam. Ben de sınıf arkadaşları için lego şeklinde doğum günü kurabiyesi hazırlamaya karar verdim.

Şeker hamuruyla ilk denemem... ama sonuç oldukça tatmin edici...
Çok sevdiğimiz tatlı kurabiyeyi çok az kabartma tozuyla hazırladım. Piştikten sonra ılınınca hafif ballı suyla ıslatarak şeker hamuruyla süsledim.


Tek tek şeffaf poşetlere koydum.



Legolu isim etiketleri hazırladım....



Kestim...


 Paketleme bitince ortaya böyle bir görüntü çıktı....

Nice sağlıklı hayırlı senelere benim küçük yavrum...
Allah acılarınızı göstermesin....
Amin....


Kurabiyenin tarifi şöyle:

3 yumurta
250 gr tereyağ
1/3 paket nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 tutam kabartma tozu
aldığı kadar un...
hamuru yoğurduktan sonra buzdolabında yarım saat kadar bekletirseniz şelkil vermek daha kolay oluyor....



2 yorum:

  1. sizin sunumunuz bile yeter, harika görünüyorlar :) Sefa'ya sağlıklı, mutlu upuzun bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Böyle evde kendi imkanlarımla bir şeyler hazırlayıp çocukları memnun etmek ne kadar da güzel bir duygu... Satın almanın çok ötesinde bir keyif...Allah bütün evlatlarımıza sağlıklı hayırlı ömürler versin...Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...