13.12.13

DIY washi tape....Bende kağıt bant yaptım...



Washi tape - kağıt bant- merakı beni de sardı. İnternette nasıl yapıldığını anlatan videolar var. Birçok video izledikten sonra denemeye karar verdim.
Malzeme olara parşomen kağıdı, çift taraflı bant ve printer gerekli...

Ben önce  parşomen kağıdının bir yüzünü boydan boya çift taraflı bant ile kapladım.


Kağıdın diğer yüzüne bantlarda olmasını istediğim görselleri bastırdım.



Makasla bantların kenarlarından kesince rengarenk kağıt bantlarım oldu....

Benzer işi tanex'in A4 büyüklüğündeki etiketleriyle de yaptım. A4 etiketlere istediğim görsellerin bant çeklinde çıktılarını aldım. Burada kolaylık bantı istediğimiz genişlikte hazırlayabilmek. Zor olan ise dümdüz kesmeyi başarmak.

Geçenlerde Tchibo'da satışa çıkan düz kağıt kesme aletini almadığıma çok üzüldüm. Tekrar satışa çıktığında kaçırmak istemiyorum.

Birde bu bantları sizzix bordür kesiciyle kesmeyi deneyeceğim. O zaman sanırım hem desenli hem de dantel modelli kağıt bantlarım olacak.

Denemek için sabırsızlanıyorum.....





2 yorum:

  1. Çok da güzel olmuşlar, rengarenk...Bakalım nerelerde kullanılacaklar? Mumluk mu süsleyecekler, hediye paketlerini mi? Merakla bekliyoruz..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar, mühür ve maskeleme bandı kullanarak da yapıyorlar washi tapeleri. Bu da güzel bir yöntem. Bir de bu aralar Tschibo'da yeni yıl temalı desenli bant setleri de satışta. Ama bu yöntem daha ekonomik tabi. Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...