24.1.14

Bizim meraklı baykuş yenilendi...


Geçen sene atölyede yaptığım daldaki meraklı baykuşum temizlikçi hanımlar tarafından 2 kez düşürülerek kırıldı. İlki ufak tefek kırıklardı yapıştı, ama ikincisinde koca dal ortadan kırılınca bir türlü yapıştıramadım.

Bizde çareler tükenmez... Hemen fon olabilecek boyda bir çerçeve alıp dekupaj ve setencil ile süsledim. Kırık dalı çerçeveye ve birbirine yapıştırdım. Biraz rötuş istiyor ama dayanamadım fotoğrafladım.

Bence eskisinden çok daha sevimli oldu. Baykuşcuk daha bir ortaya çıktı sanki...

4 yorum:

  1. Bu haliyle daha bir sevimli olmuş sanki. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de iyi ki kırılmış dedim aslında :) böyle daha bir yakıştı yerine sanki...sevgiler...

      Sil
  2. çok şık olmuş bu haliyle,güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...